det bästa året i mitt liv!

I lördags (080809) firade jag och världens bästa pojkvän ett helt underbart år tillsammans. Dagen började med paketöppning och jag fick ett jättefint halsband av älskling. Då vädret var på vår sida bestämde vi oss för att snabbt göra oss en liten picknick och sedan köra till Falsterbo för att bada och sola hela dagen. Vid tre, halv fyra tiden åkte vi hem då vi kände oss ganska nöjda med solen. När klockan blev sju befann vi oss på Pers krog för att äta fondue och dricka gott! Tiden rann iväg och klockan hade redan blivit nio, då det var dags att be om notan och cykla hem. När solen hade gått ner gick vi till Limhamns kyrkogård och satte oss på en bänk och pussades. Antagligen sitter ni som frågetecken och tycker att jag och älskling är helt knäppa som går dit för att pussas. Men sanningen är att första gången vi träffades (för fyra år sedan) var vi ute och gick och letade efter en bänk att sitta på, då kyrkogården den första vi såg var. Där sa älskling en raggningsreplik(?) som ledde till att vi pussades. Vad den meningen/frågan var, kan ni få fundera själva över hur den löd. Så därför kände vi att det kunde vara kul att gå dit fyra år senare för att återuppleva detta.
Detta var bara en kort sammanfattning av dagen och jag tycker det räcker gott och väl för era öron och ögon!




Älskling, du är mitt allt!
Ett år är inte mycket jämfört med alla år vi har framför oss!
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0