beach day!

Uppdateringen har ju kanske inte varit den bästa på sista tiden, därför tänkte jag bjuda på gårdagens och dagens serier. Igår var huvudserien (nej, inte passet):
1500 frisim arm, ganska snabbt, komma igång
1500 frisim, 1-3/500
5x300fr, all out, vila 1 minut
30x50, best average, start 50sek (låg på 34-35)

Dagens pass var inte alls långt men betydligt jobbigare. Huvudserien var 4x100fr från pall, max!
Tiderna jag hade var:
1.03.6
1.03.1
1.03.3
1.05.2
Var lagom trött på den sista hundringen men jag är nöjd med de tre första!

Allt detta genomfördes i långbana!

Nu är dagens träningar slut och resten av dagen ska spenderas på beachen!! Vi åker om cirka 40min och kommer stanna där några timmar, efter det blir det till att äta på restaurang!

PS. Nu är det mindre än en vecka tills jag är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0