hemma från Miami

Åkte hem vid lunchtid från Miami idag då jag inte gick vidare till final + att jag behövde plugga. Tävlingen gick inte bra, vilket jag inte hade förväntat mig heller, men overall så var det bättre än förra tävlingen. Två lopp som bör nämnas är 200 frisim och 200 medley, där båda tiderna var Big East kvaltider så det var skönt. Hade 1.57.9 på 200 frisim vilket konverteras till 2.11 och på 200 medley hade jag 2.12 vilket konverteras till 2.28. Har inte varit under 2.30 på hur länge som helst så det var skönt att se att jag är på väg tillbaka!


Jag och Brittany har julpyntat lite i vårt rum med Teddy som jultomte!

Nedräkning:
1 vecka tills vi åker till Florida!
17 dagar tills jag är hemma!

Kommentarer
Postat av: Älskling

Vad fin Teddy är :D



Jätte bra tider!

Jag älskar dig!!!!!

2009-12-06 @ 01:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0