how to make a delicious pizza

Jag och älskling har nu ett tag funderat på att göra en pizza där ingredienserna skulle vara som tacos då vi tycker om båda dessa rätter otroligt mycket. Det hela slutade med en riktig succépizza! Det var långt över förväntan så gott det var och därför tänkte jag dela med mig av hur vi gjorde.

Ingredienser:
400g Blandfärs
1 påse Taco krydda
Pizza deg
Guacamole
1 Burk Tomatsås
1 påse Pizza Ost
Nachos

1.
Vi började att bre ut den redan färdiggjorda pizzadegen.


2.
Smetade sedan ut tomatsåsen, som fanns med i detta kit.


3.
Vi stekte köttfärsen och tillsatte taco-krydda samt vatten. Lade även det ovanpå tomatsåsen.


4.
Täckte köttfärsen med ett lager av nachos.


5.
Sist men inte minst ett lager av sås och ost, sen var det bara in i ugnen på 200 grader i 15-20min.


6.
Sen var det bara att servera, gärna med lite guacamole och ett glas med kall mjölk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

YUUUUMMY! skicka över lite!

2009-07-20 @ 21:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0