fjärilsimmare?

Idag har varit en riktig slappedag, har inte haft någon ork att hitta på något. Det finns några saker som jag borde ta tag i, till exempel att städa rummet. Men usch vad det är tråkigt! Men vi halv fyra var det dags att sticka till träningen, syra stod på schemat! Serien var 200-150-100-50 med bad och lite vila mellan varje sträcka. De första två sträckorna simmade jag frisim på och tiderna var helt okej. Sedan bestämdes det att jag skulle simma fjäril på hundringen då tekniken har sett bra ut den senaste veckan och visst gick det bra! Hade 1.07.7 (!), det är nästan mitt pers vilket jag inte varit nere på, på cirka 4-5 år. Valde att simma fjäril även på sista 50:an och hade 30,2! Det måste definitivt varit pers! Har ju som sagt aldrig varit en riktig höjdare på att simma fjäril så det känns riktigt bra. Nu kan man ju bara hoppas att jag ska få ett liknande ryck på ryggsim. Men det får jag nog vänta ett tag till med...

Förlåt till er som inte har någon aning om vad dessa tider betyder, men kortfattat, jag är nöjd! :) 

Kommentarer
Postat av: Vanessi

Helnöjd med andra ord ;) :D

2009-06-10 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0