längesen

Det var ju då ett tag sen man skrev här. Det har varit så mycket sista tiden att det inte har blivit något skrivande här för min del. I helgen var jag och simmade DM i Sjöbo, det gick väl både bra och dåligt. Kom iallafall hem med 6 medaljer, både DM och JDM så jag får väl ändå vara nöjd! Älskling har också fått semester nu så har umgåtts mycket med honom (vilket jag ju verkligen inte annars gör...... haha) Idag simmades det iallafall distanscupen-final på Lindängen, det gick ju verkligen inte som det skulle göra. Simmade 400fr (där jag fick ont i axeln efter 200 meter) och 50 frisim x 2 då ena var i 20-manna-laget. Vet inte vad jag hade på dem och ibland är det faktiskt bäst att inte veta det. Så idag är jag lyckligt ovetande!

Har nyligen packat färdigt resväskan för imorgon åker jag till Barcelona! Solning, träffa Elnaz och umgås med familjen plus Johan står på schemat och det låter inte helt fel i mina öron! Kommer antagligen med en update på söndag om hur det var! So looooooooong!

Kommentarer
Postat av: E

KOOOOM!!!! :D

2009-06-17 @ 23:42:06
URL: http://hopelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0