hemma från Canet

Då var man hemma igen från en vecka i varma Canet, Frankrike. Lägret bestod i mestadel av träning, solning, badning och ätande. Det satt verkligen inte helt fel och en härlig solbränna har man allt fått. Orkar inte skriva så mycket mer om lägret, de som var med vet hur det var och de som inte var med missade en hel del. Så det så :)

Väl hemma igen möttes jag upp av min underbara älskling som jag saknat en heeel del. Vädret har ju även varit fint de här dagarna man har varit hemma så jag har försökt att bättra på brännan lite och faktiskt njuta av att vara hemma igen. Dock blir det rätt på pluggning då jag har tenta imorgon, så nu är det dags att dyka in i pluggvärlden och stanna där tills allt vad engelsk grammatik heter.











Kommentarer
Postat av: liz

aaah jag e sa avundsjuk att jag missade det :-(!! DAMN

2009-06-01 @ 02:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0