sista föreläsningen

Då har snart hela onsdagen också passerat och idag hade jag min sista föreläsning på min kurs, riktigt skönt. Har dock en hemtenta och två tentaskriviningar kvar nu. Men den ena kommer jag göra i augusti då jag kommer vara i Frankrike när vi har den så bara en kvar alltså, woho! :)
Ikväll ska jag och älskling se Twilight, har hört så mycket om den men har inte haft tid att se den än så jag kände att det var dags nu! Folk har ju blivit nästintill besatta av filmen och kära i killen i huvudrollen. Får se vad jag tycker om den, är faktiskt lite skeptisk mot den, men vem vet jag kanske kommer älska den? Jag tror dock Monty (tränaren från Cincinnati) kommer ringa mitt i filmen men det kommer nog gå bra.
Nu är det iallfall bara två dagar tills vi åker på träningsläger till Canet, ska bli riktigt skön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0