6 maj

Då var det väl dags att framföra den stora nyheten att jag idag har bestämt mig för att jag från och med i september kommer att leva, bo, studera och simma i USA. Tackade idag ja till University of Cincinnati, vilket är samma skola som Liz redan går på! För tillfället känns det både bra och nervöst på samma gång men jag tror definitivt att det kommer blir bra. Har dock inte än skrivit på kontraktet för dem, men det kommer!
Det allra värsta med allt detta är dock att jag kommer att åka ifrån min andra halva, min äskade pojkvän!
Men Amor vincit omnia (Kärleken övervinner allt), det vet jag!
 




Kommentarer
Postat av: lizzzzzz

kan du hjälpa mig att designa min blogg?! :-). Din är ju skitsnygg!

2009-05-07 @ 01:49:56
Postat av: Bea

Hoppas att du haft en bra dag =)

2009-05-07 @ 01:54:49
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: K

ååh va kul gumman! :D



(hittade länken till din bloggis på liz's btw) hehe

2009-05-09 @ 14:12:35
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0