lite bättre

Idag gick det lite bättre, kan inte säga att det gick bra men det gick bättre. Simmade 400 medley där jag hade 4.41 på morgonen och 4.40.24 i finalen på kvällen (vilket konverteras till 4.12, alltså en helt okej tid) Simmade 4x50 medley lagkapp där jag hade fjärilssträckan och hade 27.3, vilket jag tror är ungefär 30sek i meter. Simmade även i lagkappen 4x200fr där jag hade 1.57.4 vilket konverteras till 2.10. Som sagt, det är inga bra tider men jag är ändå relativt nöjd. Har fått en hel del komplimanger för mitt fjäril och det känns kul, har ändrade min teknik ganska så mycket och det är kul att det redan ger resultat. Pratade med Monty om mitt fjäril efter mitt 400 medley lopp och han trodde att jag definitivt kunde bli en bra 200 fjäril-simmare, vet dock inte riktigt om jag gillade det faktumet.
Imorgon är iallafall sista dagen på tävlingen, det ska bli skönt för just nu är jag helt slut i min lilla kropp. Jag behöver vila och därför blir det nog till att nanna kudden nu.. :)

Kommentarer
Postat av: Älskling

Jag är stolt :) Hoppas det gått bra idag med, vi hörs inatt !!

2009-11-22 @ 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0