not fun at all...

Har mått jättebra hela dagen idag så jag gick till doktorn med stora förhoppningar om att jag skulle bli godkänd så att jag kan följa med på tävlingarna i helgen. Men ack så fel man kan ha, jag blev inte alls godkänd. Har ingen aning varför jag inte blev godkänd då jag mår fint som en lärka och inte har någon feber längre. Mitt i allt elände fick jag ett glädjande besked om att jag kunde komma in klockan 8 imorgon bitti, alltså en timme innan vi ska åka till Pittsburgh, för att bli godkänd och följa med. Lyckan varade inte länge då jag en timme senare fick höra från en tjej i laget som hade pratat med vår trainer att även ifall man blev godkänd idag eller imorgon så skulle man ändå inte få följa med! ÅÅH, så fruktansvärt irriterande! Så nu blir det att jag får sitta ensam i dormet hela fredag och lördag, det kommer bli roligt!

Hoppas att ni där hemma inte har fått svininfluensan, vilket förresten är 99.9% säkert att jag hade, och att ni mår bra! Pratade med mamma tidigare idag och hon berättade att jag hade fått hem ett brev om att jag ska vaccinera mig på onsdag mot svininfluensan. Kanske lite sent påtänkt, men tack ändå!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lis

Huvudsaken är att du blir frisk. Det kommer fler tävlingar.

2009-11-06 @ 10:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0