THE swine flu

Då har det hänt, svininfluensan har drabbat simlaget och fem stycken har blivit sjuka. Jag plus två av mina rumskompisar har känt oss krassliga både idag och igår med hosta och känt oss hängiga. Är inne på Sjukvårdsguidens hemsida där jag läser att symptomen för svininfluensan är:
  • Feber och frossa

  • Hosta och halsont

  • Snuva, rinnande näsa och nysningar
  • Värk i kroppen och huvudvärk

  • Diarré och kräkningar

  • Trötthet

Kan meddela er att idag har jag känt mig trött, en svag förkylning har börjat komma, min svank gör ont och jag hostar! HEJA! Men det KAN ju faktiskt vara en vanlig förkylning och att ont i svanken har med styrketräningen att göra. Jag kände av det igår när jag gjorde benböj, så det behöver jag nog inte oroa mig för. Tröttheten är ju som sagt ingen ovanlighet om man heter Charlotte Nilsson. Får se hur jag mår imorgon, om jag inte mår bättre så blir det nog till att gå till lilla doktorn. Vill verkligen inte bli sjuk denna veckan då vi ska åka på två tävlingar i helgen, Pittsburgh och West Virginia.


Kommentarer
Postat av: K

nej ush, hoppas inte! krya på dig. (de trodde att det var det jag hade när jag var sjukis, varjefall till en början, fast kräktes aldrig och fick dessutom öroninflammation så antagligen var det inte det)



som sagt, hoppas inte det är det du har kommit ner med! feel better.

2009-11-04 @ 03:29:45
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: Anne-Lis

Usch då,hoppas det bara är en kulting.

2009-11-04 @ 07:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0