1 day to go

Tävlingen har jag faktiskt ingen aning om hur det gick då scoreborden inte funkade. Försökte iallafall mitt bästa och mer kan jag inte göra åt saken. Kvällen har spenderats ensammen på rummet vilket har varit väldigt skönt. De andra var på en middag hos en tjej i laget men jag orkader verkligen inte gå. Kände också att jag behövde ta det lugnt och verkligen bli helt frisk. Idag var faktiskt den första dagen då jag verkligen har förstått att jag bor här i USA, att alla mina nära och kära är långt ifrån mig. Så det har varit en relativ jobbig dag men det som är ljuset i tunnlen är att älskling kommer imorgon. Jag vill att det ska vara imorgon NU NU NU! Är så himla nervös över hans resa och ville bara ha honom här hos mig nu och veta att allting är bra.

Tänkte bjuda er på lite mer bilder så att ni vet att jag har det bra och att ni inte behöver oroa er om mig :)
(Men ni kan ändå få höra av er till mig, hihi)

Det här är Turner Hall (där jag bor). Mitt och Brittany's fönster är på raden näst högst upp,
det andra från vänster!

Hösten/vintern är även kommit hit här. Temperaturen ligger mellan 6-9 grader! Brr...

Här inne i denna byggnaden ligger simhallen, gym och andra idrottsanläggningar såsom basketplaner.

Detta är en del av den megastora football-arenan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0