på bättringsvägen

Känner mig betydligt friskare idag och kunde genomgöra mitt tal utan större problem. Tyckte att det gick ovanligt bra och det kändes som att läraren tyckte likadant. Efter jag hade hållt mitt tal så skulle en annan kille göra det, då skämtade läraren om att hon tyckte att han var tvungen att ta sitt tal på svenska då jag nyss hade hållt mitt på engelska, ganska roligt faktiskt. Skönt att ha det första talet avklarat och det var verkligen inte så hemskt som jag hade förväntat mig. Mitt tal handlade förresten om vilka tre saker jag hade velat ta med mig till en desert island, vilka var min pojkvän, mitt hus och obegränsat med mat!

Jag behöver inte gå till study table resten av denna veckan då jag är sjuk så det blir att jag får plugga härifrån dormen istället. Gör ingenting då mina roomies ändå inte är här nu (de sitter på study table).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0