picture day

Kom hem från träningen, eller ja frukosten för tjugo minuter sen och väntar nu bara på att jag ska bege mig till skolan som börjar klockan 10. Tränarna lyckas alltid dra över tiden på träningen, men om det är det som krävs för att bli bäst så är det bara att göra det! Träningen var inte särkilt jobbig idag, så det var skönt! I eftermiddag har vi styrka som vanligt klockan 2 men vid halv 4 är det dags för teamphoto. Så vi hinner inte med hela simningen utan skulle nog förmodligen bara sprinta lite. Jag tror inte att jag har skrivit mina träningstider här än, så här kommer dem!

Måndag, onsdag och fredag: Simning kl. 6-8. Styrka kl. 2-3. Simning kl. 3-5.
Tisdag och torsdag: Landträning kl. 2-3. Siming kl. 3-5
Lördag: Simning kl. 8-10. Landträning kl. 10-11.

På tisdagar och torsdagar brukar landträningen bara vara i en halvtimme vilket resulterar i 2½ timmes simning. Som jag nämnde tidigare dras träningen väldigt ofta över så tiderna ovan stämmer inte till fullo.

Kommentarer
Postat av: Anne-Lis

Tuffa tider till en tuff tjej.

I morgon flyger vi till London.

Kramar

2009-10-28 @ 16:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0