Cincinnati

Nu har jag äntligen kommit tillrätta här i Cincinnati. Torsdagen då jag åkte är antagligen den värsta dagen i mitt liv. Att vara tvungen till att säga hejdå till den man älskar mest i hela världen vill man inte vara med om, trust me! Det var inte heller särkilt lätt att säga hejdå till mina föräldrar men det är sådant man måste göra.. Resan gick bra men som älskling redan har skrivit så hade jag problem med mina väskor. De kom inte förrän fredagkväll, men bättre sent än aldrig! Torsdags natt sov jag hos Liz då jag inte hade varken mina väskor eller någonting till sängen.

Fredag morgon var det dags för första träningen, dock fick jag simma själv då jag inte hade blivit godkänd att simma med teamet än då man måste göra ett physical test och lite smått och gott. Hela fredagen gick jag runt med Randy, våran assistant coach, och anmälde mig för klasser och göra en hel del annat. Ni ska få se mitt schema snart!
Fredagkväll åkte jag, Liz och Stephanie till Target för att köpa massa saker till mitt rum. Foton på rummet kommer komma upp här så fort som möjligt. Kan erkänna att jag har varit väldigt dålig med kameran.. Måste bättra mig!

Lördagmorgon började med min första träning med laget och oj vad jobbigt det var. Jag har ju inte tränat sen i tisdags och att jag fortfarande var jetlaggad gjorde ju inte saken bättre. Klockan 12 var det dags för football, den första matchen jag någonsin har varit på. Vet inte riktigt om jag gillade eller rättare sagt ifall jag fattade matchen rätt. Men det var iallafall roligt att se hur stort football är här! På eftermiddagen var det en slags invigning för oss freshmen med lekar, dans och annat roligt och på kvällen var det fest med nästintill alla i laget!

Idag (söndag) har varit en riktigt slappedag. Jag har fixat lite på rummet, köpt internetkabel och varit på IKEA och köpt, förhoppningsvis, de sista viktiga grejerna till rummet.

Nä, nu är det nog dags för sängen för det är morgonträning imorgon. Har förresten mina första klasser imorgon, är faktiskt aningen nervös men jag är säker på att det kommer gå bra!

Hoppas ni har det bra hemma, jag saknar er en hel del! <3

freshmen girls


Kommentarer
Postat av: Älskling

Hej tusse, äntligen fick du skriva på din blogg ;)

Sant att jag är tillsammans med hetaste freshmen tjejen? Jätte fin bild :) Jag saknar dig!

2009-09-28 @ 09:44:09
Postat av: K

köpte mitt på target, antagligen därför :P ändå ball!!



kul att höra att du är framme och har hunnit komma någerlunda iordning.. dröjer förstås en tida till innan allt känns bra och sådär.. hoppas det löser sig med bagaget ASAP! <3

2009-09-29 @ 03:01:08
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0