första skoldagen

Idag har jag haft mina första lektioner, Effective Public Speaking och Enviromental Geology. Lite svårt att hänga med då jag har missat några dagar men förhoppningsvis kommer jag snabbt ikapp dem andra. Har dock inte fått mina böcker än då dem har glömt att beställa dem men antagligen skulle dem komma imorgon. Får hoppas på det bästa! Imorgon väntar två nya lektioner, Latin American History (Fråga mig inte varför jag läser denna. Jag var helt enkelt tvungen för att alla andra historie-klasser var fullsatta) och Microeconomics.


Mitt schema är på måndagar, onsdagar och fredagar: 10.00-10.50 Public Speaking och 11.00-11.50 Geology.
tisdagar och torsdagar: 9.30-10.45 Microeconomics och 12.30-1.50 History.

Än så länge gillar jag verkligen mitt schema, då jag hinner med träningen hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0