JAAAAAAAAAAA!!

För en kvart sedan ringde det dörren och där stod en glad liten kines i FedEx kläder och frågade efter Charlotte Nilsson. Tog snällt emot kuvertet och skrev på. MITT I-20 HAR KOMMIT!!!! (Det är tillåtet att skriva femtioelva utropstecken när man är glad!) Sitter just nu och kollar igenom bunten papper + en katalog. Ambassaden är nu bokad till måndag och jag åker dit med älskling. Sen är det bara bokningen av flyget kvar. Kan gissa på att jag kommer åka nästa helg!!
Oj, vad det börjar kännas verkligt nu.. Lite obehagligt faktiskt men ack vad kul det kommer bli!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2009-09-17 @ 13:01:27
Postat av: E

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAY!!!!!! :D

2009-09-17 @ 17:19:05
URL: http://hopelle.blogspot.com
Postat av: Jingan

Haha en glad liten kines i FedEx kläder....tänkte du på mig chattis?! ;)

2009-09-18 @ 15:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0