jobbigt

Inte nog med att skolan är igång med test och liknande så saknar jag min älskling så sjukt mycket! Jag visste att det skulle vara svårt för oss båda att vara ifrån varandra men inte så här svårt. Älskling, du är mitt liv! Men jag vet ändå att jag har tagit rätt beslut, och det står jag för! Detta är en chans jag bara får en gång i livet medan jag kommer ha älskling vid min sida hela mitt liv!
Annars rullar allting på här som vanlig, har mina två första test imorgon. Är dock inte så övertygad på att det kommer att gå så bra då jag inte har fått mina böcker än. Eller rättare sagt, inte hämtat dem än. Dem kom nu ikväll så imorgon ska jag gå och hämta dem. Kan bli intressant och se vad det blir för böcker, har nämligen själv ingen aning. Nä, nu ska jag fortsätta att plugga en stund sen blir det sängen!


Kommentarer
Postat av: Älskling

Jag älskar dig Charlotte, kommer finnas här hemma och vänta på dig så länge som det krävs!

2009-09-30 @ 09:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0