smärta

Igår var jag och sprang ett lopp på 5km i Pildammsparken. För att sammanfatta det kort så borde jag hålla mig i vattnet, det är där jag gör bäst ifrån mig och trivs som bäst. Men iallafall, efter loppet kände jag en smärta i ljumsken och tänkte att det bara berodde på att jag ansträngt mig men idag när jag vaknade upp hade jag lika ont. Tänkte inte mer på det utan begav mig till träningen klockan sex, sprang 4 km, körde landträning och simmade lite i hoppbassängen. Kände smärtan hela passet men körde på så gott det gick. Detta har resulterat att det gör ont i ljumsken nu till och med när jag går. Antar att det är någon slags sträckning eller liknande så nu gäller det att bara vila. Men vid det här laget känner jag min kropp ganska väl och jag vet att lika fort som smärtan kom, kommer den att försvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0