50 snabba

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den/dem sista du träffade? Brittany och Erin.
3. Hur lång är du? 168,5 långa cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Antagligen Mamma Mia, men ska se Mean Girls ikväll!
5. Vem ringde du senast? Älsklingen på skype.
6. Vad är dagens planer? Bara slappa, i och med att klockan är snart 9.
7. Vad heter du i mellan-namn? Maria och Elise.
8. Vem vet mest om dig? Älsklingen, for sure!
9. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, är inget stort fan av att ringa.
10. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
11. När såg du senast din mamma? 1 April, här i Cincinnati när hon, pappa och lillebror skulle åka hem.
12. Vilken ögonfärg har du? Blå.
13. När vaknade du idag? Halv 6, inte alltför pigg vid den tiden..
14. Har du någon gång hittat en katt? Hittat och hittat, har ju katt hemma.
15. Vilken är din favoritplats? Hemma tillsammans med min familj och pojkvän.
16. Vilken plats föredrar du minst? Antagligen ett ställe med stor folkmassa, klara inte av det.
17. Var tror du att du befinner dig om tio år? Svår fråga, antagligen med älsklingen någonstans!
18. Vad skrämde dig som barn? KARLSSON PÅ TAKET!! Usch!
19. Vem fick dig att skratta senast? Mamma, när vi sa hejdå på skype. ”Och så vinkar vi!”
20. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jepp
21. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
22. Hur många kuddar har du i sängen? Här i USA två, hemma i Sverige antagligen fem.
23. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor äger!
24. Vilken är din favoritglass? Den här frågan gillar jag inte alls för glass är gott i alla olika former och smaker!
25. Vad skulle du göra om du vann en miljon? RESA med älsklingen!
26. Tycker du om kaffe? Nä, usch och fy!
27. Vad dricker du till frukost? Apelsinjuice eller chokladmjölk.
28. Sover du på någon särskild sida? Alla möjliga håll och kanter för att kort förklara det hela.
29. Är du en beroendemänniska? Om vi snackar beroende av livets godsaker såsom choklad, ja.
30. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes, 2 stycken faktiskt! Tror inte att Michael Jackson räknas in i denna kategorin (?)
31. Vill du ha barn? Jepp.
32. Kan du några andra språk än svenska? Engelska har jag ju blivit ganska duktig på senare dar men annars, nä. Har läst både franska och spanska men vet inte riktigt hur mycket jag kommer ihåg.
33. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, frisk som en nötkärna!
34. Föredrar du havet eller en pool? Havet, fast om det gäller simning så blir det poolen.
35. Vad spenderar du helst pengar på? Shopping.
36. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Coca cola.
37. Vem är den roligaste människan du känner? Där är nog svaret älskling eller Elnaz! Delad förstaplats.
38. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på mitt högra lillfinger som jag kommer ihåg när jag fick. Jag var liten och cyklade, så råkade jag cykla för nära ett hus och skrapade upp en bit av skinnet.
39. Vad har du för ringsignal? Någon Samsung-låt.
40. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Det vet jag faktiskt inte.
41. Vart togs din profilbild för din blogg? Uppe i Gamla Köpstad, vid vår sommarstuga.
42. Kan du byta olja på bilen? Det tror jag inte, nä.
43. Har du fått fortkörningsböter? Nope.
44. Vilken var den senaste bok du läste? Det var någon riktig tjejbok, men mamma tog med sig den hem så jag kommer inte ihåg vad den heter. Bra var den i alla fall!
45. Läser du dagstidningen? Räknas Aftonbladet.se? Isåfall ja!
46. Dansar du i bilen? Kan bli lite trångt kanske, men sjunga gör jag för fulla muggar!
47. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det måste ha varit matte-räkningar.
48. När var du i kyrkan senast? Måste ha varit när älsklingens systerson döptes, kommer dock inte ihåg när det var.
49. Kan du spela poker? Inte för fem öre, men jag kan nog få fram ett litet pokerface… Nä, inte ens det. Har väldigt svårt för att hålla minen. Om man leker ”arga leken” med mig så lovar jag att jag kommer förlora!
50. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Måste ha varit KISS 107.


Kommentarer
Postat av: Älskling

Dessa var roliga xD, Hoppas du vinner en miljon!

2010-04-23 @ 14:38:16
Postat av: Elnaz

ååh vad kul! Ja, de här var rooliga! fast ja, jag menar Johan.. de kan ju inte vara roligare än oss två ;) miihihih :D

2010-04-23 @ 19:38:43
URL: http://hopelle.blogspot.com
Postat av: mackan

jag vet ett annat ärr, format som ett nikemärke! det hade jag valt att berätta mer om :)

2010-04-23 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0