Basshunter

Sitter just nu och pluggar och lyssnar på iTunes. Det finns en funktion där som gör att man kan lyssna på någon annans bibliotek, så för stunden lyssnar jag på Andrews bibliotek, någon kille på min våning. Vad har han på sin lista om inte Basshunter?! Han har tre låtar till och med, och två av dem är på svenska! Jag, personligen, tycker att detta är hur häftigt som helst. Min rumskompis älskar nämligen också honom men innan jag berättade för henne att han var svensk och sjöng på svenska så trodde hon att han bara sjöng jiddrish!
Back to my sociology book...

PS. Ska försöka att bli lite bättre med mitt bloggande, har ju inte blivit alldeles för många inlägg på sista tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0