Dag 2 resultat

Min 500:ing idag gick bra tyckte jag, drog till med 5.06.76 som är 4.28.38 i meter. Kanske inte världens bästa tid då det är några sekunder från mitt person-bästa men har inte varit under 4.30 på två-tre år nu så jag är definitivt nöjd. Har dock lite svårt med att simma 500 då det känns som att jag simmar en extra hundring då jag är van vid att simma 400m. Min tid var iallafall ett A-kval till SM så det är skönt att få det avklarat! Ikväll blir det bara till att sitta och titta på finalerna, men ska ändå bli kul och se vad de andra i laget kommer prestera!

Kommentarer
Postat av: Elnaz

jag visste det, GRATTIS!!!!

2010-02-19 @ 21:15:50
URL: http://hopelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0