back in cincinnati

Har ju inte uppdaterat bloggen på ett tag och tänkte titta in hur min statistik låg till och till min stora förvåning var läsarantalet detsamma som innan, konstigt! Antar att ni är intresserade av mitt liv, haha.
Iallafall, jag är tillbaka i Cincinnati med lite blandade känslor. Det är ju självklart roligt att träffa alla här igen men det var så oerhört svårt att åka hemifrån denna gången. Jag anlände till Cincinnati flygplats söndags kväll 7pm så jag har nu varit här en stund. Snön har lagt sig på marken nu och det har blivit några cm nu iallafall. Var längesen som jag fick uppleva riktig snö så det var kul. Idag var vi ute och kastade snöbollar på folk på campus. Kul tyckte vi men vet inte riktigt vad dem, som fick snöbollarna på sig, tyckte. Träningen på kvällen var inställd idag för dem hade varnat för en rejäl snöstorm, det blev istället till att sätta in en morgonträning. Dock har det inte kommit någon snöstorm än men man kan ju alltid hoppas på att det sker under natten så att lektionerna blir inställda imorgon. Återkommer en annan dag med hur mitt schema med mina nya lektioner ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0