bestämd och nöjd är vad jag är!

Efter en höst med dåliga tävlingsresultat och haft svårt att anpassa sig till träningen verkar det äntligen ha släppt lite och jag är bestämd att från och med ska det gå fort! Idag när jag kom till simhallen kände jag mig inte alldeles för pepp för att hoppa i det kalla vattnet men sen tog jag tag i det hela och skötte mig oerhört bra. Vi simmade 24x100, start 1.30 och jag lade alla på 1.02 förutom de sista 6 då jag hade 1.01. Skönt att veta att det går åt rätt håll iallafall. Simmade därefter en broken 500-ing där min sluttid var 4.48, vilket konverteras till 4.12. Fick till och med beröm av en av våra assistant coaches, inte varje dag det händer!

Förlåt till alla icke-simmare som läser min blogg, då fantasin inte riktigt räcker till ibland så blir det om simning. Nästan hela poängen det här med USA är ju simning så då är det ju bara att stå ut.


roomies in florida


Kommentarer
Postat av: Anne-Lis

Nytt år och nya tag. BRA!

2010-01-13 @ 07:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0