plugga, plugga och plugga lite till .... och lite till!

Nu är det så här att jag har världens tur imorgon! Jag har tre exams imorgon! Du hörde rätt, TRE! Heja, vad jag tycker om att plugga så här mycket. Först klockan 10 har jag psychology, klockan 1pm har jag macroeconomics och slutligen klockan 6.30pm bjuds det på en geography exam. Kommer nog bli en relativt lång natt men bredvid mig har jag en Gatorade och Swedish Fishes ( vilket egentligen inte är överdrivet gott) och i lurarna spelas det Gyllene Tider, så lite lättare blir det faktiskt.

Nä, nu tyckte jag att någon ropade på mig?!
Aah, det var Macroeconomics-boken så måste rusa nu!

Anar en sväng av hemlängta, Swedish Fish + Gyllene tider = Sverige


Kommentarer
Postat av: Buy Jewelrys

Är du sugen på ett nytt smycke? Kolla in blogen och se om du gillar något. kram M

2010-01-27 @ 06:25:02
URL: http://buyjewelrys.blogg.se/
Postat av: Elnaz

YOU GO GIRL!! Lycka till imorogn!

(haha nej eller hur de är inte speciellt goda..!) pussiiisar :D

2010-01-28 @ 00:32:38
URL: http://hopelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0